björklinge, tankar m.

kom nyss hem från öppet hus på Björkvallsskolan. och en sak är verkligen säker, jag längtar inte tillbaka. jag ttcker det är så skönt att inte vara i björklinge längre, hänga ute på kvällarna, supa m.m det är bara massa jäkla bråk. jag mår mycet bättre nu utan allt det! kom på att jag ahr inte varit i björklinge en nyår då jag var hos bror på fest.

blir sjukt arg på folk som snackar massa och sedan bara lossas som ingenting. det är dåligt mot personen man ger sitt förtroende till och pratar med och personen man snackar om. ska man umgås med personen kan man lik förbannat hålla käften om massa skit snack! vända kappan efter vinden, ett bra uttryck.

sen folk som sitter och beter sig som skit mot sina vänner. då är det ju inte så konstigt att dom lämnar än. och sen sitter och tycker synd om sig själv och saknar de. är man lika dan själv ska man inte öppna käften.


varför ska folk glo så jävligt jämt? Öppna käften istället om det är något

trött trött trött, less less less.

träffade iallafall Sinnan i björklinge, tur de! känner mig trygg med honom och han gör mig verkligen glad. vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade honom. litar på honom så sjukt mycket. och jag har alltid velat hans bästa och ställer upp för honom, det vet han själv. älskar nom <3

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ja håller med dig. Dom glor som fan man säger inget :S så jäkla irreterande !!

2010-02-11 @ 18:45:19
URL: http://sophieerikssonn.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0