för mycket innombords..

är helt slut i hela kroppen och utslagen. vet inte om jag är hungrig eller inte. vet inte om jag är trött eller pigg. allt känns huller om buller. vad tror ni alla, kan man umgås med någon för mycket? jag har inte en aning. men de är jobbigt när man vill vara i närheten av en person hela tiden. man vill inte verka för tjatig eller på. så ibland blir man rätt vimsig.

jag är så himla glad att jag har dig. du betyder jätte mycket för mig och jag gillar dig hur mycket som hellst<3

just nu ligger jag i soffan med datorn och har fixat naglarna. och nu börjar Wallander - Afrikanen på tv4. har sett den förr, men men finns inte så mycket annat att titta på..


asså jag har så himla mycket jag skulle vilja säga men jag vågar inte. är jätte känslig just nu och börjar gråta för det minsta lilla. förlåt för allt.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0