kommande vecka.

funderar på om jag ska ut och springa även fast jag är sjuk. finns fasiken inget skönare än känslan att vara ute och springa, eller när man kommit in efter man har sprungit. det är sjukt underbart. Det rensar även tankarna en hel del. men jag vet inte, kanske på den säkra sidan om jag stannar inne. är ju inte så bra som jag hoppats på att vara. jävla cp imun försvar! blir la antagligen att :

- lägga sig i ett bad
- titta på film
- försöka dricka något iallafall
- fixa om naglarna
- försöka sluta med allt tänkande

hur kommer min vecka att se ut då? just nu har jag la inga speciella planer tror jag. de jag vet än så länge är iallafall det här :

måndag:
skola och träffa alla mina underbara flickor

tisdag:
skola

onsdag:
praktik

torsdag:
praktik

fredag:
praktik

lördag:


söndag:

ska absolut försöka vara med ellentin något, det är ett måste! Och kanske träffa markus. men jag måste verkligen försöka bli klar med allt skolarbete, börjar må dåligt av allt. stressar kanske upp mig i onödan. men men.. de är så det ligger till iallafall.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0