since i found you

sen jag fick dig i mitt liv så känns de fulländat. ingen annan är som dig, jag har aldrig mött en sådan person som du är. jag blir mer och mer kär för var dag som går. för mig är du allt. kommer inte släppa taget om dig. snälla jag vill inte att den här känslan ska ta slut, för den kanske aldrig mer kommer. hur de känns att röra dig. hur de känns att höra dig. jag hade nästan gett upp, trodde inte längre att det fanns någon speciell för alla. men nu vet jag att det gör de. mitt liv lyser igen, och det är tack vare dig. <3

Kommentarer
Postat av: Alexandresen

Jag hoppas att allt är bra med dig och att lördagen har varit bra :=)

2010-02-28 @ 01:47:28
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0