tisdag hos markus

igår gick det jätte bra att jobba, det var jag och ellen :) efter de så gick jag till stationen för jag skulle ta upptåget till markus. och gud vilket kaos. först så skulle det avgå 19.13 från spår 8. men heltplötsligt bytte dom spår och jag hade inte en aning om vart det andra spåret låg, men jag hittade det till sist. sen när jag stod där och väntade så ropade dom ut att tåget skulle bli sent och inte komma förns 19.35, så då gick jag in på stationen och väntade. där inne var det kaos för det avr tok mycket tåg som var sena och inställda. efter ett tag så ropade dom ut att det skulle dröja till 19.40 och sedan 19.45 . det var en as mysko gubbe inne på stationen som gick omkring och skrek Hallelujha och att dommerdagen någonting? men sen helt plötsligt vid 19.43 kom ALLA tåg in typ och det blev panik. men jag kom med tåget iallafall. Sov hos markus och vaknade vid 6 av att han skulle upp eftersom han jobbar idag. hade ju varit mysigare om han varit hemma :( men men, blir mys en annan dag. fick iallafall världens goaste kram imorse innan han åkte.


när jag vaknade lite senare nu vid halv 11 hade jag världens migrän ochdet sitter i fortfarande, kul.. Har sällskap här hemma av Jenny :)

ska gå till pappas jobb lite senare runt 16.00 tiden. har trafikkurs idag med honom på körskolan, efter det får jag börja övningsköra ;) galet. så se upp nu!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0