Torsdag men känns som fredag

idag har min dag varit bra faktist. har haft mycket att göra i butiken . har fått göra en hel del bud och varubehandlat. kom lite leveranser på blommor idag från grollen också. men iallafall så har jag i stort sett gjort;

slangat gerbera och germini
låg bukett till begravning
varubehandling
buketter
arrangemang

alla vi har gått och fått för oss att det varit fredag idag, det har verkligen kännts som de :P haha . höll på att dra på världens vurpa idag också, inte direkt kul. men höll mig påbenen med hjälp av att klänga fast mig i en hylla typ :P så det kan gå! mormor var in och hälsade idag också.

hade tänkt åka upp till syster idag efter praktiken men orkade verkligen inte det. så jag tog bond bussen hem till de sköna härliga gysta!.

ska strax resa på mig och gå och lägga mig i ett varmt bad med massa skum och tända ljus , avundsjuka?


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0