back in the days.

jag har fått ett litet ryck. eller rättare sagt att vi fick ett litet ryck igår i skolan. vi började lyssna på musik från förr när man var mindre. hur många lyssnade lixom inte på:

  • vengaboys
  • spicegirls
  • martin svensson
  • caramell
  • drömmhus
  • markoolio
  • britney spears
  • cartoons
  • robyn
  • aqua


och massa andra artister och grupper. vilka lyssnade inte på dom lixom? vi dansade och sjöng i mängder och det gör jag även nu här hemma. vissa låter är fortfarande lika bra och härliga enligt mig och man får verkligen upp sitt humör mer på topp än vad det redan är!

Kommentarer
Postat av: Sophie

aha okej. Jag jobbar med förfullt med är ledig varje helg på lördagar och söndagar. Så då kan jag, det är bara att höra av dig när du har tid :) <3

2010-01-29 @ 19:44:32
URL: http://sophieerikssonn.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0