fullt ös hela dagen.

hej allihopa. nu är jag hemma från skola-stan-jobbet, känns skönt att det inte blev så himla sent idag iallafall. så nu kan man pusta ut lite, jobbar inte förns på lördag igen, så hela fredagen ledig, yey! iallaflal så blev det inte att jag köpte skor idag, ska göra det imorgon istället. och imorgon kommer även studie bidraget in så då kanske det blir lite små shopping ^^ eller kanske och kanske, jag kommer köpa saker, höhö.

vad har resten av kvällen att bjuda på?
Jo jag ska äta klart min ungnspankaka sen ska jag gå och försöka få bort hallonsylten från byxorna som jag lyckades spilla alldeles precis. efter det ska jag sitta här lite mer och sen blir det ett varmt mysigt bad. sen ska jag fixa naglarna och ringa Johan. Sen blir det sussa kudde så man orkar med morgondagen :) bra planerat av mig!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0