home again.

nu är jag hemma igen allihopa. jag har haft det så bra i london. längtar faktist tillbaka. ville åka hem idag men ändå inte. har så mycket att berätta att jag inte vet vart jag ska börja. har lärt känna så mycket nya människor, speciellt samir, isa och massa andra. åååh vad jag skanar alla redan nu! längtar tills alla dom kommer hem. Vi bodde i Wembly, ett mysigt hus. men alla hus var ju en aning... fallfärdiga? i london. men jag trivdes. skulle kunna tänka mig att flytta dig och jobba faktist. gick jätte bra att åjka tunnelbana, även fast jaf åkte vilse lite då och då. men man hittar alltid hem på någon vänster ;) haha.  och stamkunder har vi alla varit på Primmark, älskar det stället!

jag orkar faktist inte berätta så mycket mer idag. flygresorna har gått jätte bra och jag älskar starten ! haha. Bilder kommer läggas in i helgen. har massa att bjuda på :)

saknat mig?

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0