i skolan, idag igen..

hej allihopa. igår gick jobbet bra. innan jag jobbade så gick jag och ellentin och åt lite på max för att jag skulle få i mig något innan jobbet. lite ny energi behövdes verkligen. var hemma runt 8 tiden sen och då duschade jag,a åt och gick och la mig direkt. pratade i telefon med johan också, trevligt som vanligt.

just nu sitter jag i skolan och jobbar med kultur och stilhistoria. har elin och ellentin vid min sida, mycket trevlig sällskap! linda och emma vet jag inte vart dom är? xD kanske sjuka eller något. men men, tråkigt :( måste ner på stan och köpa nya vinterskor eftersom mina stövlar gick sönder igår, buhuuu!! men men får se vad jag hittar på för några. måste äta på stan också eftersom jag jobbar idag igen. idag jobbar jag med sofia. hoppas att det går snabbt idag, vilket jag tror att det gör. smidigt och bra :)

jag får se om jag skriver något senare när jag kommer hem. kommer nog inte skriva något mer just nu iallafall. för nu ska jag vara akriv och fortsätta skriva arbetet.

kramar

Kommentarer
Postat av: HANNAH - tillbaka lite smått

sv: hade du det bra i london då? :)

2010-01-28 @ 18:57:07
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0