Livet är enkelt. det är människan som är komplicerad.

Sitter och funderar lite och jag älskar verkligen mina vänner jag har nu. jag kanske inte gar många vänner, men dom jag har kan jag verkligen lita på och dom älskar mig för den jag är. Till skillnad från andra som inte ens förtjänar min omtanke eller uppmärksamhet. Sånna som inte kan tänka och behandla folk rätt. ett ord räcker för mig egentligen "idioter".  är verkligen glad att jag har mitt liv som det är. jag älskar verkligen min famil. dom gör allt för mig och ställer jämt upp. Och vännerna såklart. vad skulle jag ta mig till utan alla dom? Livet är enkelt. det är människan som är komplicerad.


2010 kommer bli ett kanon år. fast vist det säger man om alla kommande år. men jag ska göra mitt liv så bra som det kan bli. det jag jag som ska leva det, ingen annan kan leva det åt mig. jag sla göra allt jag kan för att jag, mina vänner och min familj ska ha det bra och må bra.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0