min måndag.

hej alla som läser. Somnade igår i soffan medans jag smsade med mr X och kollade på tv. sen vaknade jag 4 på morgonen och hade lite svårt att somna om. gick och la mig i sängen och smsade med mr X som vakna och skulle till jobbet. Sen väckte mamma mig vid halv 11 igen då jag var tvungen att gå upp. käkade frukost och fixade till mig sen skjutsa mamma mig till stan innan hon åkte vidare till jobbet. Skulle åka upp till mormor och vara där ett tag.

Stannade till lite på Cubus och köpte två sjalar, en svart och en vit. BRA ATT HA!

efter det tog jag bussen upp till mormor. där somnade jag till i typ 10 min och låg och mös i soffan och prata de med mormor. vi fikade lite och sånt. sen vid 15.00 tiden tog vi bussen ner på stan. mormor skulle till frissan och jag skulle ta bussen vidare till mötet med jobbet. innan följde jag med henne in på upplysningen och fixa med hennes busskort.

Mötet började 16.00 och slutade 17.15 ungefär. Fick tider för jobb nu under januari och jag ska jobba på lördag, jippi -.- haha. 10.00 en lördag morgon, YES! värsta drömmen eller hur ? ;)

efter mötet åkte jag, linda, lisa och rebecca vidare och jobbade. tog inte så himla lång tid med vi hade hela rubbet idag. men men. gick jätte bra och smidigt :)

Nu när jag kom hem tog jag ett vart bad och bara myste. ska försöka äta snart också..


har smsat med mr X under hela dagen. och dagen innan. och innan de. hihi :) känns verkligen jätte bra. blir alldeles pirrig i hela kroppen och jätte nervös. helt underbar känsla!

Kommentarer
Postat av: vinita

SV: tack, din blogg är inte så dum den heller :)

Ha en trevlig kväll. / vivvi

2010-01-04 @ 21:17:40
URL: http://entilljaevlablogg.blogg.se/
Postat av: vivvi

SV: tack, din blogg är inte så dum den heller :)

Ha en trevlig kväll. / vivvi

2010-01-04 @ 21:17:45
URL: http://entilljaevlablogg.blogg.se/
Postat av: jessica

vad ska du jobba med?:) undra vem den där Mr x är då;) <3

2010-01-04 @ 21:26:05
URL: http://jeesiica.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0