att få vakna upp med en lättnad om hjärtat

godmorgon. vet ni hur skönt det är att vakna upp på morgonen, logga in på bloggen för att skriva och slippa läsa alla minst 4 kommentarer varje dag om hur man är och ser ut på alla neggativa sätt som finns. kan ni tänka er hur skönt det är? varje morgon när jag vaknat har jag fått läsa hur fet jag är och hur äcklig jag ser ut m.m är det något ni skulle vilja höra varje dag ?? även om man inte kanske tar åt sig av alla saker så sätter de sig faktist kvar, och dom dagarna man inte mår bra så kommer de upp. hoppas jag kan bygga upp mitt självförtroende igen nu. jag kommer att ha lösenord på bloggen så länge som jag känner att det behövs, efter de kommer jag låsa upp den igen. och om alla kommentarer börjar igen, då får jag elt enkelt ha den låst. men jag hoppas verkligen att det inte kommer behövas. man hoppas ju att människor kan växa upp någon gång och inse att man inte tjänar något på att såra och skriva illa om andra.

nu ska jag gå upp ur sängen och äta något. sen ska jag gå och kolla om pappa har lust att övningsköra : ) ikväll blir det nog utgång med jenny falle och eken vad jag vet en så länge. hoppas de hänger på flera folk : )

ha en bra dag allihopa ! och glömm inte att just du är unik och betydelsefull för denna värld

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0