du sårade mig, igen..

Jag får nog skylla mig själv egentligen. Jag gick på alla dina tricks en gång till, hur kan man vara så dum? Ständigt varje dag "tar du hand om mig" men uppenbarligen bara för att du inte vill att jag ska gå till någon annan. Du skriver och oroar dig och alla "tänk om du hittar..."  ja jag kanske skulle ha fortsatt leta. varför gjorde jag inte de? Nej för jag trodde du menade allt du sa, att du skulle hålla allt du lova, att du var sann. men du var ingenting av de. Du är inte på riktikgt. Jag går och hoppas på att du ska vara någon du egentligen inte är. Jag går och hoppas på att du ska hålla det du säger och lovar. Men när du sedan gör som sist och skiter i allt, behandlar mig som om jag inte vore värd något. Då börjar jag fundera vad det är för fel på mig egentligen, hur jag kan vara så korkad att gå på ditt snack en gång till. Förstår inte du att det är dig jag tycker om? förstår inte du att det var dig jag väntade på? förstår inte du att när du är i min närhet excisterar ingenting annat? Förstår inte du hur allting är? Jag trodde verkligen på någon som tydligen inte var sant, jag hade så himla fel..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0