en vanlig kväll hemma hos familjen Tuvesson/Norlén

Nu är jag inne efter en hel kväll ute. har suttit ute på altanen och lyssnat på musik och kollat lite med datorn. sen har jag, pappa och freddan hjälpts åt med mitt hemliga project. Och mamma vattnade i trädgården. det slutade med att freddan stod och lekte poet och nöp vatten slangen för mamma, mamma gapade åt freddan, jag låg vikt på marken och as skrattade, pappa idiotförklarade freddan. En vanlig kväll hemma ho familjen Tuvesson/Norlén helt enkelt :)

Just nu: sitter jag inne i köket och mamma gör fika, mumsigt! är inte direkt trött heller så vet inte vad jag ska hitta på? :/ är mera hungrig typ :O har bara ätit en halv pizza idag. så nu blir det mums med te!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0