galen, arg, ledsen, lugn

Godmorgon. Somnade med fel humör och vaknade me lika fel humör. är så arg och ledsen att jag kokar. hur fan kan en människa bete sig så himla illa? hur kan man göra illa några så himla mycket? vi har ställt upp för dig men du har verkligen satt knivar i ryggen på oss. jag kommer aldrig förlåta dig för detta. du har inga kvar nu och det är ditt eget fel. jag har hhjälpt dig så himla mycket och har ställt upp väldigt mycket. hur fan kan du göra såhär mot mig och dom andra?! ditt svin

Väntar på att kotten och Sikkan ska vakna och höra av sig. måste försöka lugna ner mig och få annat att tänka på. usch! får se vad vi hittar på idag, bada skulle jag tro (:

nu ska jag ut i köket och joina lillebror!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0