när man trodde att man kunde lita på dom man älskar

dagen har varit rent ut sagt skit dålig. har massa problem med en idiot som svikit mig och min familj. och sen så skiter ens vänner i en bara för att man är super ledsen. jag fattar inte, är det inte då vännerna ska finnas där för en? eller det kanske bara är jag som resonerar så.. Trodde iallafall jag kunde lite på vissa och inte att dom bara skulle strunta i mig och hitta på annat. visar en del för mig. och jag behövde verkligen inte det här nu när jag redan mår sämst.. men men :'/   ska ut och övningsköra med pappa efter maten. så kommer vara hemma ikväll med min älskade familj, som alltid bryr sig om mig. men det är som det är med den andra saker. man ska aldrig tro för mycket. det sårar alltid

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0