Onsdag, varmt!

Godmorgon allihopa. Just nu sitter jag med min älskade lillebror i köket och äter gorby´s/pan pizza. Ska följa med honom in till stan idag och leta chinos, hoppas vi hittar ett par :) jag ska även köpa en hårklämma jag har letat efter och en liten väska. kännar att man kanske sha ha väska på krogen? får se om jag hittar något annat skoj med. sladd tilldtorn skulle ju inte sitta fel.

Ikväll blir det nog utgång med jenny hillman , my girl! funderar på om jag ska ta mig till björklinge innan och göra mig klar hos henne så jag kan klippa henne? får se vad bruden säger :)

men nu ska jag äta klart och sen ska vi åka moopppppppeee, haha. Höres!


Bild på lillebror från min 18-års dag på restaurangen : )


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaa för mej äre lugnt om du kommer hit, fast de e ju lite småstökigt här hemma. men vad gör de då ;P

2010-07-28 @ 12:43:10
URL: http://skiiiiitungen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0