Onsdags slit och slö

vaknade ganska sent idag, var en lång natt igår. orkar inte berätta om den men den var som den var helt enkelt. idag har jag bara legat ute och kollat på film/sovit, hur skönt som hellst. åkte sedan in med 3 bussen för att jobba, och kom hem nyss. var en del att göra idag men de gick bra. pappa hämtade mig i stan, tackar ödmjukast (:

mamma var till vetrinären med kisse idag, usch, hoppas hon blir bättre ;'(

sitter i ett bad just nu och ska snart gå upp och göra lite mat. tror de blir potatisbullar? sen ska jag övningsköra till björklinge hem till kotten där vi ska fixa min moppe som gick lite sönder igår (a) blääää för de. driv remmen gick av, och jag var inte ett dugg glad. men men, that´s life!

SAKNAR ELLENTIN , GABBI, EMMA! <33

skriver lite mer senare i natt när jag kommer hem. Kramar

Kommentarer
Postat av: Emma

saknar dig <3

2010-07-22 @ 15:06:38

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0