tisdag

godmorgon. har sovit dåligt i natt igen. somnade till runt 3 kanske oh vaknade sedan gråtandes och kall svettig pga en mardrömm.. jag hade det såhär förr och nu har det kommit tillbaka igen, och jag vet varför- allt är ditt fel. du har förstört allting. önskar verkligen att du inte fanns, att man aldrig hade råkat ut för dig. du är hemsk!

har ingenting planerat för idag. mormor kom nyss och lillebror ska snart in till tandläkaren. jag ska nog ta en dusch. eller rättare sagt sätta mig i duschen och sova ett tag och kolla på fim. sen får vi se vad som händer resten av dagen. hoppas på att få träffa S. saknar honom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du en sån pool :O va avis man blir! fler bilder på den tack :D

2010-07-27 @ 17:20:44

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0