i can be

hejsan allihopa. jag har inte skrivit i bloggen på ett tag. men har helt enkelt inte haft tid att sitta vid datorn eller ork eller vilja. de är skönt att inte sitta vid den. det ända jag använder den till är att lyssna på musik och fixa med bilder. men iallafall så har de hänt en hel de på sista tiden. Middag på gullvivan, fotbolls med skolan, jobbat, krogen, fyllt 18 m.m  har en hel del bilder jag ska lägga upp både här och på facebook.

Blir så trött på folk som inte verkar växa upp ett ända dugg.

Igår var de 18års fest hemma hos mig och de var kul. Fick äntligen träffa sinnan som jag har saknat så mycket! var verkligen kul. har saknat honom. Sinnan ellen och blomman sov kvar här :) var ganska mycket folk här , runt 20 personer kanske. bilder kommer också komma upp :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0