like a satellite

har märkt att jag har skrivit med två dagars mellanrum nu ett tag? inte med flit iallafall. har inte tänkt på att blogga. men jag gör de så fort jag har tid. Så fortsätt kolla in då och då, man vet aldrig när de kommer upp inlägg.

Idag jag har jobbat hela morgonen med Line. Och de kunde ju inte gå annat än bra :) är så jäkla glad att jag har ett fast jobb. de är inte lätt att få jobb för oss ungdommar i dagens läge. men jag hade tur att få ett, stort tack! har faktist jobbat i hela 1år till hösten, känns verkligen inte som att jag har jobbat så länge.

Nu har Ellentin åk till Frankrike ;( bläää kommer sakna henne så mycket, saknar redan min skrutt! Hon har lovat mig att slänga sig på telefonen så fort hon kommer till Sverige. så jag väntar ivrigt på de samtalet nu i 10 dagar <3


Orkar inte berätta så mycket vad jag har gjort dom här dagarna som varit. men har hållt på och grejjat lite här hemma, umgåtts med folk och igår var det vägfest här hemma på vägen.



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0