livets skatt

nu har jag äntligen gjort om en ny design till mig själv (men om jag känner mig själv rätt kommer de bli en ny snart igen) men det får vara så länge det varar helt enkelt. Sinnan har varit här idag, blev helt förvånad när han kom instamplande igenom dörren helt utan förvarningar. men jag gillar när han gör de (: vi har spelat kort hela dagen med lillebror och pratat massa. lillebror blev jagad runt huset ett tag också men han får skylla sig själv ;)  världens bästa lillebror<3 annars har jag bara tagit de lugnt ikväll. Livet är underbart. Morgondagen är inte så speciellt planerad. sola? stan? jag får se vad som händer. Men nu säger jag godnatt från mig.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0