sunshine

har legat ute i solen och vilat nästan hela dagen. så nu var de la dax att gå in. ska ta ett bad och göra body scrub så man blir lite piggare och känner sig friskare (:  resten av kvällen ska jag packa. Ska ta de ganska lugnt. känner att jag inte orkar med så mycket stå hej runt omrkign mig just nu. har riktigt ont i magen och mår bara pyton. ska försöka få tag på en vän också så den mår lite bättre kanske. ser ut som att jag blir hemma imorgon med, alltså ingenting hos alex :/ tror inte jag kommer orka med de. och vill vara på den säkra sidan inför .... ja (:


galet vad jag saknar ellentin ;( vill träffa min skrutt nu!! vart är du någonstans? kom hem från den stora staden och kärleken nu så vi kan mysa :) hihi. nejdå men hopas jag får träfa skruttan snart <33


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0