underbar midsommar

hade en jätte bra midsommar igår. Började med att jag, mamma, pappa och lillebror åkte till björkis och kollade på dragkampen. vädret var kanon bra och jag var pigg som tur va. tyvärr så vann inte De omutbara i år utan brandmännen. men nästa år tar dom igen! Efter dragkampen åkte vi hem och började förbereda och grilla. Senare på kvällen kom moster, mormor, mårten, annika och fredrik :) vi ät massa god mat och spelade kubb :)

Mamma skjutsade mig till Ramsjö sen till kotten, sinnan, hansson och sigge + kottens familj och deras kompisar. de var väldigt trevligt där och alla var så himla snälla :) Senare gick vi ned till Björkis. Kvällen där var tok rolig. Var med Sikkan och hennes familj. fan vad jag gillar dom! hade hur kul som hellst. och man mår ju som man förtjänar idag ;) haha. men i stora drag, en kanon midsommar!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0