en midsommarnatts drömm.

dagen har varit lite sisådär.kändes nästan som att det var min tursdag faktist, iallafall i början. skar mig rätt djupt  finret, olycka i trappen så det regnade sten i hela källeren, läcka i skorna m.m  men det gick iallafall bra , jag överlevde. har gjort en hel del planteringar idag och lite bud, även hjälpt kunder såklart

efter praktiken åkte jag och sola medan jag väntade på ellentin. sen bar det av till teatern! vi satt och pratade med tommy först. Vi såg en midsommarnatts drömm, den var bokstavligen hur bra som hellst. ett måste att se till alla som älskar att skratta!  blev även en impuls grej så vi ska på teater imorgon igen (a) då ska vi se Den banala kärleken.

först jobbar jag. börjar vid halv 9 imorgon bitti. är kanske klar vid 1? och teatern börjar 4 så är klar där vid kanske halv 7.

och vad händer sen då? jo antingen träffa markus om han har tid eller så drar jag på party! de är upp till markus :P

men nu ska jag sova, godnatt

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0