första dagen efter lovet, lovely pretty!

nej orkar inte skriva hej för det har jag gjort i ungefär kanske.. varje inlägg -.-   hade iallafall praktik idag. första dagen efter lovet och guud vad skönt det är att vara tillbaka. det var bara jag och marielle som jobbade idag, men lina var in och hälsa på med hennes släckt, väldigt mysigt! :)

idga har vi skyltat om i fönstren i butiken, och en av dom stora hyllorna. och det blev ett bra resultat. har även gjort en del planteringar och bucketter. har även blivit lite med kompis med kassa apparaten , har inte fattar mig på den riktigt förr, men nu så börjar det sitta. guldstjärna i kanten för mig!

Morgondagen: Praktik. Jag, marielle, linda och veronica jobbar. galet bra :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0