fredags mys, eller?

dagen har varit bra. har bara varit jag och marielle som jobbat för dom andra är sjuka ;( thomas var in en stund också. men har haft fullt att göra hela dagen och jag har sålt en heeel del. och de känns jätte bra faktist. har lärt mig kassan helt nu och priserna börjar sitta nu också. har gjort massproduktion av buketter och arrangemang. mamma var in och hälsade också. fick även med mig en bukett och massa tulpan lökar hem! :)

efter praktiken åkte jag ner till stationen för jag skulle ta tåget hem till markus. men så klart var mitt och massa andra tåg inställda :S suck. så jag fick ta bussen. men nu sitter jag här hemma iallafall och ska snart hoppa in i duschen. orkar inte skriva så mycket mer.

inorgon blir det mys med ellentin!

Kommentarer
Postat av: Ellentin

älskar dig, vi kommer ha toppmysigt imorgon!

2010-03-05 @ 22:17:22
URL: http://ellentin.blogg.se/
Postat av: graviditetsbloggen

Solen skiner för fullt hos oss. Hos er då? =)

planen bara idag var att åka till ICA MAXI och tävla om 1000kr köksvaror, och tävling gick ut på att vispa grädde och den som vispade snabbast, skule vinna, men det har blivit lite ändrat. Vi får ta dagen som kommer nu istället!! Fest låter ju nice.! =)

2010-03-06 @ 12:24:58
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0