I´d come for you

kan man vara beroende av en person? känns verkligen som att jag är de. vill bara vara nära hela tiden. ha mer och mer för varje dag som går. jag är verkligen kär. och jag vil inte att det ska ta slut, jag vill aldrig att känslan ska försvinna. och om jag får bestämma så kommer inget av det de. du är min och jag älskar dig.

min dag har varit sådär. vet inte om jag mår bra eller dåligt innerst inne.. skolan känns jätte jobbig just nu. har ingen lust att gå dit egentligen. kultur och stilhistoria uppsattsen tar kål på mnig. är verkligen orolig. tänk om jag inte klarar den? tänk om jag får IG i hela kursen.. vi får helt enkelt se hur de går. idag började jag jobba iallafall direkt efter skolan. så har jobbat 13.00-18.20. så är ganka slut i kroppen. ska ta ett bad snart hade jag tänkt. tänkte äta en liten bit cheescake också som jag bakade går :)

imorgon är det fullt upp.
- praktik 09.30 - 16.45
- åka hem till syster
- möte 19.30
- hem till min favvorit


orkar inte tänka just nu. känns lite pissigt just nu. kanske ska gå och stänga in mig någonstans och inte komma fram..orkar inte helt enkelt.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0