into your loving arms

natten har varit väldigt jobbig.. hade verkligen svårt att somna. hur kan man ha så mycket smärta i en så liten kropp? helt otroligt.. somnade iallafall runt 3-4 tiden :/  vaknade för en liten stund sen av att de ringde på telefonen. dom frågade i vilket hus jag bodde i. efter 30sek ringde det på dörren. och sånt vrak som jag ärjust nu slängde jag på mig kläder, eller aah tog på ig dom så fort jag kunde och haltade fram till dörren. där står idrottsbudet med en blomster leverans till mig o.O

helt galet vad glad jag blev. gick in i köket och öppnade och i paketen var de först marsipan godis av olika slag, påsk kyckling och så. men även en st väldoftande bukett.  tack mina underbara <333


har fått en del upp piggande saker nu på sista tiden. inte nog med att chefen kom med ett stort påskägg igår och blommorna idag, utan jag har världens gulligaste familj som stöttar mig och hjälper mig så gottdom kan. jag har även världens bästa vänner som stöttar mig varje dag och ställer upp och puschar mig att jag ska bli frisk. sen har jag den allra bästa pojkvännen man kan ha. ingen är så underbar som han.



vad skulle man göra utan allt underbart i världen egentligen? man ska verkligen vara glad för det man har, och ta vara på det. för det kan ta slut så himla snabbt. jag är glad att jag har alla mina skyddsänglar <3


Kommentarer
Postat av: ellentin

vet du, jag älskar dig. det räcker så för det går inte att beskriva<3

2010-03-31 @ 22:03:50
URL: http://ellentin.blogg.se/
Postat av: emma

snälla söta jenny, blir bra snart. Det är tomt i skolan, jag saknar dig <3<3

2010-04-01 @ 10:14:11
URL: http://emmallainen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0