jag vet inte faktist.

min dag har varit bra men stressig. Lina var tillbaka på jobbet idag också, vilket är väldigt skönt, kul att se henne igen! vi har haft mycket att göra så känner mig fortfarande stressad i kroppen. men de gick ju bra iallafall. har kännts som fredag hela veckan faktist :S men de tycker marielle också så jag är inte ensam om det. efter praktiken tog jag tåget hem till markus där jag nu är. ska sova kvar här. lite skönt att komma hemifrån :/ kan behöva det ibland känns det som.

imorgon är det fredag och jag här världens planer med min underbara Ellentin. Fest med henne, berglund m.m. ellen kommer även tillbringa natten hos mig både fredag och lördag, i love! älskar att ha henne som sällskap, hon får mig så lugn och jag älskar henne

sitter i markus rum just nu och tråkar, är för ... trött? ledsen? deppig? glad? för att göra något, jag vet inte hur jag mår egentligen. så jag säger godnatt

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0