låsning

igår eftet jobbet åkte jag som sagt hem till älsklingen. han kom och mötte mig vid tåget när jag kom sen gick vi hem till honom. jag jobade med naturkunskapen när jag kom dit. rrenskrev allting jag gjorde på lektionen, 35 frågor -.-   resten av kvällen bestod av mys, dusch m.m  

imorse när jag vaknade mådde jag inge bra. har halv sovit hela natten och vaknade med smärta i nacken. markus och jag gick iväg till tåget runt hlv 9.hans tåg kom 15min före mitt. ville egentligen inte släppa taget, ville inte släppa greppet jag hade runt honom :( mår så himla bra när jag är med honom. han gör mitt liv fulländat. han är min ända och största kärlek <3

när jag kom till uppsala åkte jag direkt upp till mormor. min nacke hade låst sig och jag hade så ont att jag mådde illa. mamma hämtade mig efter jobbet. nu här hemma har jag kurerat mig med tabletter, te och värmekudde. har gjort klart i naturkunskapen och pluggat körkort. tog även ett varmt bad.

just nu sitter jag i soffan och pluggar körkort och kollar på ghost wisperer. ett bra programm enligt mig. (säkert bara för att jag är så skrock full och tror på sånt)


funderar på om jag ska dra i mig nå mer tablett och försöka komma ut och springa? ingen bra idé kanske men väldigt

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0