när jag räknar mina glädje ämnen räknar jag alltid dig två gånger

har inte haft tid eller ork att skriva något i bloggen. idag hade jag skola och sen efter de tog jag tåget direkt till knivsta och spenderade min tid med markus. och jag kan inte säga annat än underbart! är så himla lycklig och glad över att jag har honom. ville verkligen inte åka , men var tvungen :( vi hade så himla mysigt. längtar tills jag får träffa honom nästa gång. All kärlek i världen till min markus <33

imorgon är det skola med naturvetenskap sen slutar jag? jobbar imorgon vid 4 skulle jag tro.

men nu ska jag mysa ner mig i sängen, lyssna på musik, dricka te och sova. det är ju en dag imorgon också. Godnatt

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0