so yo always know

vad ska man säga om denna dag? vaknade hemma hos älskling. inte så konstig eftersom det var där jag somnade ^^ haha. nu var jag lite rolig. men iallafall så tåg jag tåget till uppsala och sen åkte jag vidare till praktiken. vi har inte haft så värst mycket att göra idag, eller det finns ju alltid saker att göra men det har varit lugnt. men något tråkigt som hände var vid lunchen. hade nudlar som jag skulle äta. efter några skedar så insåg jag att det inte gick att äta. de smakade piss äckligt. så kastade allt. som tur var så var mamma var i stan så hon kom med macka och pirog till mig, tack mamma <3

1 timmar senare började jag känna mig jätte trött helt plötsligt, blev vit i annsiktet och mådde jätte illa. och ja... ni kan gissa själv hur de slutade.. fick ta 4 bussen hem och sen dess har jag bara tagit det lugnt. satt i duschen ett bra tag, och de lugnade ner maen lite faktist.

har även jobbat på kultur och sttilhistoria arbetet. duktigt av mig, kommer mer och mer frammåt efter varje gång (ganska logiskt)

imorgon hade jag tänkt åka till praktiken iallafall även fast jag mådde dåligt. ska till grollen och handla lite m.m hoppas de blir en bra dag.


vad händer sen på kvällen då? inte en aning, inga planer. få se vad markus ska göra. annars hittar jag la på något annat. eller sitter hemma och jobbar på arbetet. vilket skulle verka smart.. men men.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0