tisdag

sitter i skolan och har slutat för dagen. hade naturvetenskap och den gick great. vi gick igenom frågor tills provet vi har nästa vecka. satsa på vg kanske? mvg? lite högre betyg än g iallafall får jag hoppas. Sitter ute i caféterian med ellentin, filip och harry. haha killarna tror dom är lite smarta och kan lösa ett korsord . lixom, klarar inte jag och ellentin de så lär ju inte dom klara de? ;) haha

snart ska ellen och jag ner på stan oc kollaltie. vi ska till stadsteatern och träffa tommy och fixa årskort , kul! :D sen ska vi ner på stan och kika lite. senare ska jag sola. tänkte börja med brännan redan nu inför sommaren. efter de jobbar jag med ellen och sen får jag äntligen åka hem till älsklingen! längtar så himla mycket. <33

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0