torsdags stress

idag har det varit en stressig dag, men ändå lugn lixom. ena stunden har det kommit in jätte mycket folk i butiken och nästa stund kan det vara tvär dött. känns inte som att man har hunnit med så mycket idag, men ändå har man ju de. Jag har fixat lite med skyltning åter igen i ett fönster, fast idag så fixade jag mer på "höjden" dekorerade lite helt enkelt. har även varu behandlat och hjälpt många kunder. Har fixat lite bud och sprungit till banken m.m det avr in en kund idag också som var dansk, och han kunde varken svenska eller engelska typ. Så JA, kroppsspråk är mycket viktigt.

Imorgon är det fredag, FREDAGSMYS! Ska hem till markus direkt efter praktiken, längtar verkligen :) har jag tur kanske han kommer och möter mig i stan redan så jag får sällskap på tåget? (a) vi får la se hur det blir med den saken. Jb fyller även 20 imorgon så lär gratta honom då.

som ni kanske märker om ni tittar ut genom fönstret så är det snö storm ute, iallafall här hos mig. kändes som att man skulle blåsa iväg när man var ute. usch, jag vill inte ha mer snö. tänk lixom vad slaskigt det kommer bli sen när allt försvinner, och när försvinner det egentligen? Tänk odet är kvar på min födelsedag ;o nej så länge får vi verkligen hoppas att det inte är kvar! :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0