your it, your the ultimate

Sitter hemma hos syster. Pappa håller på att lägga klinker i hennes badrum. fredrik var här ett tag också och han typ skratta åt mig när jag prata och skrattade. har haft jötte trevligt med syster men nu ligger hon i sin säng och äter daim glass ^^ haha.

Det var helt underbart mysigt att vara med min markus idag. och ja, han är min. <3

imorgon är det praktik på Gullvivan igen, yes! :D har verkligen längtat att få åka dit hela lovet. jag älskar att vara där, trivs jätte bra


men ni ska vi åka hem och jag ska trycka i mig ris och kovstroganoff ;D kan skriva igen hemma i köket!

Kommentarer
Postat av: Graviditetsbloggen

Hej hoppas det är bara bra med dig! Det var ett tag sen, eller hur.? ;)vi har pratat med varandra tidigare, men du kanske inte kom ihåg mig!följde din blogg förut när jag hade min kvar, men har börjat igen som du kanske ser. kanske följa varandra igen?



Imorgon kl 10.30 är det dags för oss med det riktiga UL. Vi ser väldigt fram emot det, fast vi kommer vara lite nervösa som är helt normalt. Du får inte missa det ögonblicket och när jag har skrivit ett inlägg om det. =)

2010-03-02 @ 22:55:39
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0