full rulle hela snabba dagen

oj har nästan inte alls varit hemma idag.har haft praktik som vanligt idag. idag var det bara jag och marielle som jobbade och de gick kanon bra :) Sålde iväg en hel del grejer och buketter. men var kanske mest bud idag. men det kändes faktist bra. fick en hjärtan på tråd också :D den är jätte stor! kan ta bild och visa imorgon. När jag kom hem bytte jag om och slängde i mig mat sen bar de iväg till studion där jag har tillbringat hela kvällen, så himla skönt. Åkte faktist moppe idag. de var skönt när jag åkte dit men svinkallt när jag åkte hem.

Om ca 10min är det min dag, jag fyller 18år.. wow.
Imorgon blir det praktik sen resturang med familj&släkt + ellentin :)
kommer ta bilder och lägga upp här

ska lägga upp massa bilder hade jag tänk och jag lovar dom kommer.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0