Måndag morgon

Godmorgon friends. Morgonen började ganska bra faktist. vaknade tidigt så jag kunde ligga och dra mig i sängen. Trodde de skulle vara pissigt väder imorse så hade lagt fram Jeans och en tjocktöja, men icke sa nicke. idag blev de barbent med klänning och nya skorna. galet skönt :) ska sätta mig ute i solen sen, synd att de blåser lite bara. Ellentin och Sigrid m.m har skrattat åt mig hela morgonen för att jag låter som att jag är i målbrottet, fortfarande..
Ska jobba seare idag med, så kommer hem sent, suck! men imorgon är jag ledig. ska sola hela dagen då om vädret behagar.

Just nu sitter jag på Svenska B och fick ett litet skrattanfall nyss. Matthias satt och pratade om rim och att julklappsrim är det fulaste som finns. Och då kom han med ett as skööönt exempel :

"Om du på tomten väntar och hans bock, kanske du får........"

haha älskart!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0