alla har sina dåliga dagar

som ni såg igår på de jag skrev så hade jag en ganska dålig dag. mådde inte särskilt bra. men alla har sina dagar då ingenting blir rätt. Men idag mår jag lite bättre. pratade mycket med andreas igår och efter det kändes de genast bättre. han får mig att må så himla bra.

vad jag har gjort idag: jo idag har jag bara varit hemma. låg och degade i sängen ganska länge eftersom jag inte hade en aning om vad jag skulle göra idag förrutom att vila, så den här förkylningen kan försvinna någon gång. fick efter ett tag ett ryck och gick upp, åt lite god lunch och fotade mig själv. har inte gjort de på jätte länge så tyckte de var dags. var mest en lite skoj grej bara men vissa bilder blev jag nöjd med :)

annars har jag städat mitt rum och satt upp lite advents saker. så nu är alla ljuslyktor och stakar uppe. har lite planer på vad jag mer ska göra i rummet så kommer att fixa iordning de. och när allting är klart så kommer jag absolut att lägga upp bilder :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Hehe tack för förslaget ;)

2010-11-25 @ 17:48:57
URL: http://moaevelinas.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0