första dagen på höstlovet

nu har första dagen på höstlovet gått och för mig bestod den av jobb. chefen hämtade upp mig här hemma vid halv 11 sen åkte vi iväg och jobbade. kom hem för en liten stund sen och har precis gjort i ordning potatisbullar. har trots allt inte ätit på hela dagen sen jag åkte. de gick kanon bra att jobba idag. kändes att jag inte varit med så på ett tag men nu är jag igång igen! ska jobba imorgon med + att de är kvälls jobb imorgon också. Som tur är lyckades jag få min älskling att komma hit ikväll. fast tror han ville de också (: hehe. känner att jag behöver lite mys! men i stora drag annars har dagen varit bra!

planer för denna vecka:
TISDAG - Jobba dag + kväll
ONSDAG - Flörta lite med pojken så jag får träffa honom
TORSDAG - Inga planer än
FREDAG - Hoppas på att pojken är hemma hela helgen så jag kan fortsätta mysa med honom! + att hjälpa syster att flytta in i deras nya hus i Alsike :D
LÖRDAG - Jobba + kanske vara med pojken
SÖNDAG - mysa med pojken förhoppningsvis + läxor som är kvar

sen har ju faktist hela lovet gått. tiden går ganska snabbt nu för tiden.. alldeles för snabbt i vissa fall.
men nu ska jag duka undan och städa undan lite snabbt i rummet innan Andreas kommer :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0