första dagen på östermalm

hej i snövädret! lever ni allihopa? får hoppas de. idag hade jag första dagen på min praktik. är på östermalm i butiken Nihlstens blommor, underbart ställe och jag trivs verkligen. tjejerna är supertrevliga. de har gått jätte bra idag. har snittat och gjort färdiga buketter och vattnat och lite smått. känns verkligen som att det här är en butik som passar mig i stilen och allting.

mina dagar kommer se ut såhär:
gå upp 06.00- äta frukost och klä på mig
åka buss 06.45
upptåget 07.13
sedan gå av i upplands väsby och ta SL pendeln till Karlberg station
åka buss 42 till östermalm, karlavägen och är framme runt 08.30 (om vädret tillåter)

lite annorlunda.. men de går bra :) ska vara där fram till jul (hoppas längre) kan ju även sova hos andreas nu också eftersom jag ändå ska åka upptåget från Uppsala, så kan lika bra hoppa på i storvreta + att han går upp så han kan väcka mig (:


snö kaos i stockholm idag. bara massa slask, usch!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0