måndag 22/11

godmorgon allihopa. vaknade imorse och mådde inte riktigt så bra. har jätte ont i halsen och förkylningen är verkligen hemsk! hoppas att jag blir frisk snart så jag slipper denna skit. och hoppas att älsklingen också blir frisk snart :) iallafall så tänkte jag egentligen inte gå till skolan idag, men jag tog mig hit iallafall. har samhällskunskap nu snart sen möte om project arbete typ.

Senare idag har jag möte med jobbet och efter det ska andreas komma och hämta mig, sen blir det mys hemma hos mig. (något jag verkligen längtar efter) finns inget som hellst som är bättre än att mysa med min andreas. älskar honom<3

Just nu: sitter jag i skolan och bloggar och väntar på att ida ska bli klar. var snäll och väntade på henne, huhu. undra vart ellentin tagit vägen? haha ska leta efter henne och jaga iväg henne till matte lektionen!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0