my life

hej allihopa. jag har inte tid att blogga lika mycket längre. känner inte för att sitta vid datorn alls. är med andreas hela tiden och galet vad han gör mig lycklig. har aldrig haft den här känslan i kroppen och den kommer aldrig att försvinna. är helt galen i min pojke!



nu ska jag snart gå upp ur sängen för att göra mig klar och cykla in till bälinge för att jobba. ska jobba hela dagen idag och imorgon + kvällen imorgon. så nu blir de minst 2 dagar av saknande av mitt hjärta!

har haft en underbar helg med andreas. vi har varit lite med jenny&falle också men mest varit ensamma. var och kollade på hans match i lördags (stolt tjej som har en så duktig kille) men nu ska jag ta mig upp ur sängen och duscha av mig. inläggen kommer när dom kommer så ha tålamod.

Älskar min Andreas

Peace out


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0