nyklippt

kortfattat om helgen: har varit med andreas hela helgen. vi har även varit med jenny och falle och lite annat. i lördags var vi även till östervåla där andreas hade match. är galen i min pojk! i söndags var vi in och kollade på fyrverkirierna med mamma, pappa och lillebror. men fy tusan vad kallt det var! efter de åkte vi upp till mormor på adventsmat. syster, fredrik, moster och mårten kom även dit :)

idag var de skola som vanligt. vet inte vad jag tycker om att komma dit längre. klart jag står ut men känner inte direkt att de är kul att vara där. tur iallafall att jag får träffa ellentin där! hade engelska och samhällskunskap idag som vanligt. är nästan helt klar med samhällskunskapen nu. två ynka uppgifter kvar bara, otroligt skönt!

Efter skolan åkte jag ned på stan och kollade om de fanns någon drop in tid och absolut fanns de än. så klippte mig idag också. Nu känner man sig snygg igen :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0