söndag

i fredags åkte jag på maskeraden. hade det trevligt där och träffade alla människor (bilder kommer) fick träffa min underbara och saknade ellentin! vid 11 tog jag faktist bussen hem med Tannaz m.m för jag saknade verkligen min andreas + att jag jobba dagen efter. tannaz åkte med mig med bussen till bälinge sen skjutsade jag och pappa henne till björklinge. där lämnade vi av henne och hämtade upp andreas, falle och jenny. sen skjutsade pappa oss till storvreta.

Sov hos andreas och hade det mysigt som vanligt. han gör mig så trygg. på lördagen sov vi ut en liten stund. sen åkte vi in till stan. jag jobbade och han fick roa sig själv på stan medans :) efter jobbet tog vi bussen upp till mormor där resten av familjen var. vi fikade lite en stund. sen när vi åkte där ifrån åkte vi till minneslunden och tände ljus för farmor. de var verkligen fint där med alla ljus på hela kyrkogården. sen bar de av hemmåt. mamma gjorde supergod mat, potatisgratäng och kött! resten av kvällen så kollade vi på film med lillebror och sen kom pappa efter ett tag.

nu idag så sov vi ut jätte länge. hade lite myspys i sängen såklart också :) och idag har vi faktist bara tagit de lugnt ch varit med varandra och familjen :) andreas och jag tog en liten promenad i det underbara vädret. resten av dagen har vi bara tagit de lugnt och kollat på film :) åt tacos nu på kvällen också, mumsigt! har haft en sån underbar helg med min pojke. finns verkligen ingen bättre, är så himla lycklig <33

imorgon är de skola som gäller. orkar inte skriva så mycket mer för det är beck på tv! skriver kanske lite imorgon och lägger upp bilder. Godnatt


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0