tisdags vila

idag är jag hemma och vilar. förkylningen har verkligen tagit tag ch jag nyser och har mig ungefär hela tiden. näsdukar och nässpray är just nu mina bästa vänner. kände att det var lika bra att jag är hemma och vilar någon dag från praktiken så det inte blir värre. får se om jag åker och praktiserar imorgon. har inge tålamod för att bara vara hemma egentligen, och jag vill ju vara på praktiken eftersom jag tycker det är hur kul som hellst. men ibland måste man tänka på andra också, vill inte smitta någon där.och kanske lika bra att vila upp sig.

har iallafall gjort lite nytta idag. vet ni vad jag har gjort? jag har gjort klart hela samhällskunskaps boken, hurra!! äntligen. jag klantade ju till mig lite och tappade bort alla papper från första hälften av boken. så hade bara lämnat in den sista hälften. men idag gick jag upp i någelunda tid så har jobbat klart boken nu. sjukt skönt. då behöver man inte bry sig så himla mycket om de längre. ännu en börda borta från axlarna.

ska hämta ut andreas present idag också. längtar tills jag får ge den när han fyller år. är nervös för att han inte kommer att tycka om de :/ men får hålla tummarna! älskar min pojke

nu ska jag ta ett varmt bad :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0