tredje dagen på höstlovet

Nu är vi inne på tredje dagen på höstlovet och idag regnar de. Och det är inte lite regn heller utan snarare spö regn. kul väder? nu tycker jag att snön kan komma istället! Hur som hellst så vaknade jag för en stund sen. hoppa ur sängen med ett skutt när jag såg smset av älsklingen. han gör mig glad varje morgon och lycklig varje dag, underbart! jenny hade messat också och sa att hon ville följa med in till stan som jag frågade henne igår. Så idag blir de road trip till staden med Hillman!

Jag har precis klätt på mig och sminkat mig lite, orkar typ aldrig ha smink längre vilket är skönt. naturellt ! Men idag blev de lite. sitter vid matbordet och funderar på vad jag ska koka ihop för mumsig frukost. Måste försöka få lillebror att äta också så han inte glömmer bort de!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0