tur i otur

rubriken säger det mesta om hur min dag började. mamma väckte mig vanlig tid men jag var så himla trött och illamående att jag besulutade mig för att ta sovmorgonbussen. egentligen så behöver inte jag åka till skolan i vanlig tid på måndagar eftersom att min första lektion börjar 10.00 och den hinner jag faktist till om jag tar sovmorgonbussen. hur som hellst så somnade jag om och jag sov jätte skönt, alldeles för skönt eftersom jag vaknade och insåg att jag precis missat sovmorgonbussen.. så de blev panik här hemma men blev iallafall klar till runt 9 tiden.. så jag tog cykeln upp till gysta sen där ifrån gick jag till bälinge. halvvägs in till bälinge får jag ett mess av ellentin där hon skriver "engelska B är inställd"   men kalas kul! då börjar jag egentligen inte förns halv 1! jag åkte iallafall till skolan eftersom jag vägrade att vända hem. som sagt, tur i otur

i skolan idag har jag bara haft samhällskunskap och sen möte med alla tjejer angående en kurs vi håller på med. efter jag jag slutat vid halv 4 tog jag bussen ned på stan och köpte en pälsmössa och lite mumsigt tills ikväll då andreas kommer hit :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0