med musiken dunkandes från lillebrors rum...

ligger jag i ett varmt bad och chillar med en påse chips och massor av ljus tända i hela badrummet, awsome! lillebror ska ha lan hemma och grabbarna är la påväg hit så jag gömde mig en stund. får se om jag kanske ska va en sån snäll syster som jag faktist är och baka kladdkaka till grabbarn. älskar ju trots allt min lillebror jätte mycket, han är världens bästa. men iallafall så är mamma och pappa inte hemma, lillebror ska lana här hemma med grabbarna och jag rymmer nog hem till roger :)



kan de bli så mycket mer awsome?


Kommentarer
Postat av: Sophie

Min kompis fixade den åt mig :)

åh vilken mysig bild :)

2010-10-03 @ 08:17:18
URL: http://sophieerikssonn.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0